0 312 435 60 86



NovaSoft Yazılım Destek

Yazılım ürünlerinin geliştirilmesi kadar, yazılım ürünlerinde çıkabilecek sorunların çözümlenmesi bir o kadar önemlidir.
NovaSoft Yazılım ürünlerinden destek almak için başvurulması gereken yöntemler aşağıda kısaca anlatılmıştır.

 

NovaSoft Uzaktan Yardım Programını Kullanın

 

 

 

 

 

 

NovaSoft kullanıcılarına destek vermenin en kolay ve ekonomik yolu bilgisayarlara uzaktan erişebilme ve işlem gerçekleştirebilmektir. Bu doğrultuda NovaSoft yazılım ekibi kendi geliştirdiği ve %100 güvenli iletişim protokollerini kullanarak destek vermektedir. Müşteri bilgisayarına kurulum ile yüklenmiş C:\Nova2013\NovaDestek.exe programını çalıştırarak veya kullandıgınız yazılımdaki U düğmesine basarak uzaktan yardım isteminde bulunabilirsiniz.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Uzaktan yardım modülünden Destek istenmedigi sürece kullanıcı bilgisayarına NovaSoft Destek ekibi tarafından kesinlikle bağlantı kurulamaz, dosya alış verişinde bulunulamaz. Eğer NovaSoft yardım destek hattına bağlantı kuramıyorsanız bunun başlıca sebebleri;

  1. Bilgisayarınızın internet bağlantısı mevcut değil ise.
  2. NovaSoft Destek Ekibinin çalışma saatleri dışında istemde bulunduysanız.
  3. NovaSoft Server Sistemi Bakımda yada Geçici Süre Hizmet Dışı ise.

 NovaSoft Uzaktan Yardım Modülünü Yüklemek için Lütfen tıklayınız.

 

NovaSoft Yazılım Grubuna Elektronik Posta Gönderin.

NovaSoft Yazılım Gurubuna direk mail atarak, sorunlarınızı ve önerilerinizi yazabilirsiniz.
iletişim için kullanılacak email adresleri kemalgulol@novateknolojileri.com  ve/veya gulolkml@hotmail.com

 

NovaSoft Mantis Destek Grubuna üye olun

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

NovaSoft Mantis Hata Bildirim aracı ile yazılımsal hataları ve eksiklikleri NovaSoft Yazılım gurubuna bildirebilirsiniz. Giriş yapmak için lütfen tıklayınız.

 

NovaSoft Ekibiyle Telefonla Görüşün

Hafta içi Saat 10:00 ile 18:00 arasında müşteri temsilcilerimizle telefon görüşmesi yapabilirsiniz. (Cumartesi-Pazar Resmi Tatil ve Dini Bayramlarda e-mail atınız.

Telefon : 0 312 435 60 86 ( pbx ) Santral
Dahili Hatlar :
 0 : Santral Operatör
 3 : Satış & Pazarlama Departmanı
 4 : Yazılım Destek Departmanı
 5 : Donanım Teknik Destek Departmanı
 6 : Muhasebe Departmanı
 7 : Fax Servisi    
      
Önemli Not : Yapılan tüm görüşmelerin ses kayıtları, kalitemizi arttırmak amacıyla kayıt altına alınmaktadır.

 

NovaSoft a Önerileriniz İçin Fax Gönderin

Öneri, Yazılımsal eklentiler, Hata bildirimi ve eksikliklerin çözümlenmesi için NovaSoft fax gönderebilirsiniz.
Fax Numaramız 0312 435 70 44 dür.

 

Extra Ek Destek ve Hizmetlerimiz

Yerinde Destek
Yerinde destek hizmetimiz aylık yada yıllık olarak novasoft yazılım ürünleri kapsamında bakım anlaşması
kapsamındaki müşterilerimiz için geçerlidir, bu hizmetten müşterilerimiz sözleşme kapsamında detaylar
çerçevesince sürekli faydalanabilirler.

Servis Hizmeti 
NovaSoft ürünleri yükleme, upgrade, fatura dizaynı vb işlemler için yerinde servis hizmeti sunulmaktadır,
kullanılan ek modül ve ek hizmetler hariç sadece servis ücreti ödeyerek yerinde servis hizmetimizden
faydalanabilirsiniz.

Eğitim Hizmeti
NovaSoft ürünleri kullanımı konusunda tüm kurum personelinize yerinde eğitim hizmeti verilebilmektedir,
eğitim hizmetleri NovaSoft ve SQL sertifikalı programlar konusunda teknik uzmanlarımız tarafından verilmektedir.
İş verimliliğiniz arttırabilmeniz personelinizin programı verimli kullanabilmesinden geçer...

Danışmanlık Hizmeti ve Özel Yazılım Geliştirme
NovaSoft Yazılım Ürünleri konusunda firmanıza en uygun platformu geliştirme, iş verimliliğini arttırma, ihtiyaçlar doğrultusunda yazılımı en verimli şekilde kullanabilmeniz konusunda çözümler içerir ve gerekirse entegre özel yazılımlar tarafımızca yazılarak entegre edilir...

 

 

Biz Sizi Arayalım